Vteřinu na rtech navěky na stehnech!

hubnutí, hubnutí a pro změnu hubnutí

30. září 2010 v 22:32 | Barča |  Vše okolo hubnutí

Z různých webů jsem si zkopírovala zajímavosti. Zdroj nemá cenu uvádět, protože je to už tolikrát zkopírovaný, že těžko říct kdo to napsal. Možná jste to taky už četli :-DDD


Jak napomoci hubnutí.........

1. 15 minut rychlé chůze
2. Chůze do schodů. Pokud pracujete v pátém patře, zapomeňte na výtah.
3. 10 minut intenzivního šlapání na kole spálí kalorie navíc.
4. Šetřete peníze a umyjte si auto sami. 20 až 25 minut této činnosti spálí 100 kalorií.
5. 25 minut práce na zahrádce a kalorie jsou pryč.
6. 20 - 30 minut domácího úklidu.
7. Každý toast, který si nenamažete máslem, uspoří 112 kalorií.
8. Jedna lžíce majonézy znamená 100 kalorií.
9. Vyměňte limonády za vodu. nahraďte
10. Smažené jídlo pečeným.
11. Za každé nízkotučné mléko do kávy místo plnotučného ušetříte 102 kalorie


Dietní DESATERO



Pravidlo č. 1 - žádné sladkosti

Vyhýbejte se rafinovanému cukru, čokoládám, coca - cole, moučníkům a podobným potravinám
Jestliže jste ten typ člověka, který nedokáže chuť  na sladké překonat, tak si dopřejte sušené ovoce, nastrouhaný kokos, slunečnicová semínka nebo rozinky.

Pravidlo č. 2 - omezte sůl

Zmírněte nadměrné solení. Sůl totiž zadržuje vodu
v těle, čímž přispívá k nárůstu hmotnosti. A to není vše, po slaných jídlech se zvyšuje chuť na sladké.

Pravidlo č. 3 - zapomeňte na bílé pečivo

Dáváte-li přednost
bílému pečivu, těstovinám nebo bílé rýži, pokuste se je nahradit pečivem celozrnným, amarantovými nebo celozrnnými těstovinami.

Pravidlo č. 4 - zeleninový salát

Ke každému jídlu si dopřejte zeleninový salát s olivovým olejem, Vitamíny a minerální látky, které jsou v zelenině obsaženy, napomáhají správnému trávení. Olivový olej tyto látky pomáhá ze zeleniny uvolňovat.

Pravidlo č. 5 - pryč od smažených jídel

Pokud opravdu chcete zhubnout,
vyhýbejte se velkým obloukem smaženým jídlům a tučným sýrům.

Pravidlo č. 6 - pohyb je důležitý

Neměli byste zapomínat na pohyb. Jestliže na sportovní aktivity nemáte dostatek času, tak alespoň choďte pěšky do schodů.

Pravidlo č. 7 - nehltejte

Jezte pomalu a do polosyta. Pokud máte pocit, že se Vám do žaludku vleze ještě jeden rohlík, je vhodná doba s jídlem přestat.

Pravidlo č. 8 - potravinové doplňky?

Nevěřte všemu co slyšíte. Nečekejte, že pomocí potravinových doplňků
budete mít za čtrnáct dní postavu modelek. Napomáhají však trávení, pročištění organismu a správnému nastartování metabolických procesů v těle.

Pravidlo č. 9 - síla podvědomí

Věřte nebo ne, ale síla Vašeho podvědomí je obrovská. Představujte si každý den, než půjdete spát, jak je Vaše postava krásná a štíhlá
Jestliže máte nějaké citové problémy, tak si je uvědomte a zaměřte se na jejich řešení.

Pravidlo č. 10 - pročišťujte své tělo

Pročišťujte své tělo alespoň jednou za měsíc. K pročištění využívejte pročišťovací čaje, prostředky na podporu jater, výplachy střev, jednodenní půsty nebo návštěvy sauny.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Anastásia Anastásia | Web | 2. listopadu 2010 v 19:05 | Reagovat

já si myslím, že občas trocha kvalitní čokolády vůbec neuškodí

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama